گيفت كارت اپل – گيفت كارت گوگل پلي گيفت كارت اپل – گيفت كارت گوگل پلي .

گيفت كارت اپل – گيفت كارت گوگل پلي

ساخت Apple ID به صورت رايگان

ساختن اپل آيدي , اپل آيدي رايگان , فروش اپل آيدي , خريد اپل آيدي , نحوه ساخت اپل آي دي.
به گزارش بولتن نيوز: از حدود ۲ ماه پيش كه مشكل ساخت اكانت اپل به وجود آمد گيفتي تمام تلاش خود را براي يافتن راه‌حل رفع اين محدوديت بكار گرفت كه نتيجه آن بصورت مختصر در اين مقاله ارائه مي‌شود. اگر آيفون، آيپد و يا آيپاد تاچ داريد براي نصب نرم‌افزارها، دسترسي به سرويس ابري iCloud و اتصال به iTunes به يك اكانت Apple ID داريد.

اگر iTunes شما نسخه بالاتر از ۱۰٫۳ باشد ممكن است هنگام ساخت Apple ID با اين پيغام مواجه شويد:

حتي اگر iTunes نسخه قديمي داشته باشيد و آن را ارتقاع دهيد باز هم با اين پيغام مواجه خواهيد شد. در اين حالت اگر نسخه قبلي را نيز مجددا برروي كامپيوتر خود نصب كنيد باز هم مشكل مرتفع نمي‌شود.

تماس‌هاي مكرر زوميت با تيم پشتيباني iTunes اپل نيز به جواب‌هاي بي‌ربط اپل در مورد اين مشكل پاسخ داده شد و در نهايت نيز بي‌نتيجه ماند.

اما پس از انتشار نسخه ۱۰٫۶٫۱ iTunes ما با نااميدي تمام نسبت به نصب آن برروي كامپيوترهاي مختلف و آزمايش ساخت اكانت اپل اقدام كرديم و خوشبختانه در اولين كامپيوتر ساخت اكانت بدون مشكل صورت پذيرفت. اما متاسفانه برروي كامپيوتر دوم باز هم با همان پيغام خطا روبرو شديم. پس ابتدا iTunes خود را به آخرين نسخه ارتقاء داده و سپس مراحل ساخت اكانت Apple ID كه در ادامه همين مقاله آماده است را طي نماييد.

اما اگر پس از ارتقاء iTunes بازهم با همان پيغام كذايي بالا روبرو شديد نگران نباشيد راه حل ديگر اين است كه روي سيستم‌عاملي كه اصلا iTunes تابه حال برروي آن نصب نشده، نسخه iTunes 10.3.1 را نصب كرده و سپس نسبت به ساخت اكانت خود اقدام كنيد. اين بدين معناست كه يا بايد سيستم‌عامل ويندوز خود را از نو نصب كنيد و يا اينكه از سيستم‌عامل‌هاي Live كه از روي سي‌دي و يا حافظه فلش اجرا مي‌شوند، استفاده نماييد. توجه داشته باشيد كه اگر نسخه‌هاي بالاتر iTunes را برروي كامپيوتر خود داشته باشيد با نصب نسخه پايين‌تر مشكل شما حل نخواهد شد و حتما بايد iTunes را روي سيستمي نصب كنيد كه تا به حال اين برنامه برروي آن نصب نشده باشد!
مراحل ساخت اكانت Apple ID

پيش از شروع مراحل ساخت اكانت توجه داشته باشيد كه بايد iTunes 10.3.1 يا قديمي‌تر را برروي كامپيوتر خود نصب كرده باشيد در غيراينصورت با پيغام خطا مواجه خواهيد شد. همچنين بايد IP آدرس اينترنتي خود را تغيير دهيد تا اپل متوجه نشود كه شما از ايران به iTunes متصل شده‌ايد براي اين كار نيز بايد برروي كاميپوتر خود از اين نام مجاز نمي باشد و يا سرويس‌هاي مشابه استفاده كنيد تا IP شما تغيير كند. سپس مي‌توانيد مراحل نصب را دنبال نماييد:

لازم به ذكر است كه مراحل ساخت اكانت با آنچه پيشتر در مقاله “آموزش قدم به قدم استفاده از iPhone – نصب iTunes و ساخت اكانت براي گوشي ” آموزش داديم تفاوت خاصي نكرده است.
مرحله اول:

آي‌تيونز را اجرا نموده و سپس از ستون سمت چپ گزينه iTunes Store را انتخاب كنيد، سپس از طريق كادر جستجو در گوشه راست بالاي برنامه عبارت Free App يا Free Game را جستجو كنيد. پس از آن از ليست نرم‌افزار و يا بازي‌هاي ليست شده يكي از آنهايي كه دكمه Free در مقابلش وجود دارد را انتخاب كنيد.

گيفت كارت

مرحله دوم:

در اين مرحله از شما درخواست مي‌شود كه در iTunes لاگين كرده و يا اكانت جديد بسازيد، روي دكمه Create Apple ID كليك كنيد:

سپس صفحه خوش‌آمد گويي نمايش داده مي‌شود، براي ادامه كار برروي Continue كليك كنيد:

مرحله سوم

در اين مرحله قوانين و مقررات و شرايط استفاده از سرويس‌هاي اپل نمايش داده مي‌شود صفحه را به پايين اسكرول كرده سپس گزينه I have read and agree to these terms and conditions را انتخاب نموده و برروي دكمه Agree كليك كنيد:

مرحله چهارم

در اين مرحله مشخصات خود را با دقت وارد نماييد. آدرس ايميل مي‌بايست معتبر باشد در غيراينصورت نامه فعال‌سازي اكانت اپل كه به ايميل شما ارسال خواهد شد را دريافت نخواهيد كرد. رمز عبور انتخابي نيز كه مي‌بايست در كادر Password و Verfiy Password بصورت يكسان تكرار شود، بايد پيچيده باشد يعني در انتخاب رمز خود بايد از حروف كوچك و بزرگ بعلاوه اعداد و كاركترهاي خاص استفاده نماييد به عنوان مثال رمز عبور شما مي‌بايست چنين باشد: M7652jack#

در قسمت Security Question نيز بايد يك سوال را انتخاب نموده و يك پاسخ نيز براي آن وارد كنيد. اين پرسش و پاسخ‌ها زماني به كار شما خواهد آمد كه رمز عبور اكانت اپل خود را فراموش كرده باشيد. پس سعي كنيد جواب‌هاي منطقي را انتخاب كنيد.

به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا در قسمت Rescue Email Address نيز يك ايميل معتبر وارد كنيد تا در صورت فراموش شدن رمز عبور از طريق آن بتوانيد رمز خود را بازيابي كنيد. در نهايت تاريخ تولد خود را وارد كنيد. در اين قسمت نيازي نيست به خود سخت بگيريد اگر تاريخ تولد خود را به ميلادي نمي دانيد يك تاريخ تولد غيرواقعي را وارد كنيد. و برروي دكمه Continue كليك كنيد.

مرحله پنجم

در اين مرحله نيز بايد اطلاعات را با دقت وارد نماييد. اطلاعات مربوط به شماره تلفن، آدرس، كدپستي و غيره مي‌بايست با يكديگر هم‌خواني داشته باشند. براي پر كردن اين اطلاعات دو راه پيش‌رو داريد يا از بالاي كار نمايش داده شده برروي select a countery or region كليك كرده و كشور را به United States تغيير دهيد و اطلاعاتي كه ما در ادامه به شما پيشنهاد مي‌دهيم را براي آدرس و كدپستي و غيره وارد كنيد و يا از روش دوم عمل كرده و آدرس مرتبط با IP خود را توليد كرده و از آن استفاده كنيد.
مرحله ۵ – روش ۱:

از بالاي صفحه كشور United States را انتخاب نموده و برروي دكمه Change كليك كنيد. در اين حالت مجددا تاييد قوانين و مقررات درخواست مي‌شود، پس از آن مجددا به همين صفحه باز مي‌گرديد:


حالا كه كشور برروي United States تنظيم شده ابتدا Payment Type را برروي None تنظيم نموده و سپس نام و نام خانودگي و جنسيت خود را به ترتيب در كادرهاي Name و Lastname وارد كنيد. سپس باقي مقادير را براساس موارد زير وارد كنيد.

Street: 1 Infinite loop
City: CUPERNITO
Province: CA
Zipcode: 95014-2083

Tel: 031 1298567

گيفت كارت

سپس برروي دكمه Create Apple ID كليك كنيد اگر بخت با شما يار باشد ساخت اكانت Apple ID به پايان رسيده است.
مرحله ۵ – روش ۲

اپل ساختار كنترل آدرس را تغيير داده و آدرس‌هاي غير معتبر ساخته شده توسط سرويس‌هاي همچون Fakenamegenerator را تشخيص مي‌دهد پس فقط از آدرس اعلام شده در مرحله ۵ – ۱ استفاده نماييد.

در روش دوم شما كشور را به United States تغيير نمي‌دهيد و در عوض اطلاعات پستي منطبق بر كشور پيش‌فرض را وارد مي‌كنيد. (اين كشور براساس آدرس IP اينترنتي شما تشخيص داده مي‌شود به عنوان مثال اگر سرور اين نام مجاز نمي باشدايي كه به آن وصل شده باشيد در كانادا قرار داشته باشد كشور كانادا بصورت پيش‌فرض انتخاب مي‌شود)

براي دست آوردن اطلاعات منطبق با كشور انتخاب شده از وب سايت fakenamegenerator استفاده نماييد در اين وب سايت مي‌توانيد كشور مورد نظر خود را انتخاب كنيد تا اطلاعات پستي و شماره تلفن برايتان توليد شود اطلاعاتي كه به آن نياز داريد در تصوير پايين مشخص شده‌اند، اطلاعات را در فيلدهاي درخواستي iTunes كپي كنيد:


برچسب: ، اپل آيدي رايگان، خريد اپل آيدي، ساختن اپل آيدي، فروش اپل آيدي، نحوه يساخت اپل آيدي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۴۳:۴۲ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :