گيفت كارت اپل – گيفت كارت گوگل پلي گيفت كارت اپل – گيفت كارت گوگل پلي .

گيفت كارت اپل – گيفت كارت گوگل پلي

آموزش ساخت اپل آي‌دي

اپل

يكي از مشكلات كاربران جديد سيستم‌عامل iOS، دانلود و خريد برنامه و بازي از «فروشگاه اپل» (App Store) است. اين كار به‌سادگي دانلود از فروشگاه «گوگل پلي» (Google Play) نيست. احتمالا با جستجوي عبارت‌هايي مثل «اپل آي‌دي آماده»، «اپل آي‌دي چيست»، «اپل آي‌دي مجاني» و «آموزش ساخت اپل آي‌دي»، با سايت‌هايي رو‌به‌رو شده‌ايد كه آموزش‌هايي در مورد ساخت اپل آيدي دارند يا پيشنهاداتي را براي خريد اپل آيدي، به شما ارائه مي‌دهند. اما در ديجي‌كالا مگ قصد داريم تا كامل‌ترين مقاله را درباره‌ي نحوه‌ي ساخت اپل آيدي، در اختيارتان قرار دهيم.

به‌طور خلاصه، «اپل آي‌دي» (Apple ID) يك حساب كاربري است كه به كمك‌اش، برنامه‌هايي كه دانلود يا خريداري مي‌شوند به همراه يك امضاي الكترونيكي، براي شما اختصاصي شده و در آينده، بدون اپل آيدي‌تان قابل‌استفاده نخواهد بود.

به دو روش مي‌توانيد صاحب اپل آي‌دي شويد:

روش اول اينكه چيزي در حدود ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان هزينه كنيد و يك اپل آي‌دي آماده بخريد. اين راه، آسان‌ترين روش ممكن است و هيچ زحمتي ندارد.
روش دوم هم دنبال كردن اين مقاله تا انتهاست. به كمك اين آموزش ساده مي‌توانيد اقدام به ساخت «اپل آيدي» (Apple ID) كنيد. در اين مقاله، ساده‌ترين روش ممكن را براي ساخت اپل آيدي به شما آموزش مي‌دهيم تا بدون صرف هيچ هزينه‌اي، يك اپل آيدي اختصاصي بسازيد.

راه اندازي iTunes

قبل از شروع، نياز داريم تا برنامه‌ي «آي‌تيونز» (iTunes) را روي كامپيوترتان نصب كنيد. اصلا مهم نيست سيستم‌عامل شما مك باشد يا ويندوز، هميشه مي‌توانيد از لينك زير، آخرين نسخه‌ي از آيتيونز را به‌صورت رايگان دانلود كنيد.

اپل آيدي

در لينك بالا، سيستم‌عامل‌تان به‌صورت خودكار شناسايي مي‌شود و با كليك بر روي كليد Download، دانلود آيتيونز آغاز خواهد ‌شد. بعد از اتمام دانلود، اين نرم‌افزار را نصب كنيد.

در چند مرحله از ساخت اپل آيدي هم نياز به تغيير آي‌پي داريد كه مي‌توانيد از طريق نرم‌افزار‌هاي معمول و حتي رايگان موجود، اين عمليات را انجام دهيد.

در هر قسمت از اين آموزش كه نياز به كليك بر روي قسمت خاصي وجود داشته باشد، آن قسمت با فلشي مشخص شده است. اگر هم نياز بود تا قسمت‌هاي مختلف به ترتيب خاصي كليك شوند يا توضيحي براي هر قسمت وجود داشت، با شماره‌گذاري براي‌تان مشخص شده است.

ساخت اپل آيدي

بعد از نصب آيتيونز و اجراي برنامه، صفحه‌اي همانند تصوير زير را مي‌بينيد.

 

با كليك روي App كه در تصوير با فلش مشخص‌شده است، به صفحه‌اي شبيه تصوير زير مي‌رسيد.

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اپل آيديدر اين قسمت با كمي اسكرول و در منوي سمت راست ليست برنامه‌هاي برتر رايگان ارايه شده در آيتيونز را خواهيد ديد. از اين ليست به‌دلخواه يك برنامه را انتخاب كنيد. اصلا اهميتي ندارد كه چه برنامه‌اي را انتخاب مي‌كنيد، حتي اگر به آن نياز هم نداشتيد مهم نيست، تنها موردي كه اهميت دارد اين است كه اين نرم‌افزار يا بازي، رايگان باشد. براي نمونه، برنامه‌ي اينستاگرام را انتخاب مي‌كنيم. بعيد است اين روزها كسي به اين برنامه نياز نداشته باشد.

 

در اين قسمت با كليك بر روي كليد «گرفتن» (Get) و ازآنجايي‌كه شما اپل آيدي نداريد، با تصوير زير مواجه خواهيد شد.

 

در تصوير بالا با كليك روي «به وجود آوردن اپل آي‌دي جديد» (Create New Apple ID) مي‌توانيد مراحل ساختن اپل آي‌دي را شروع كنيد. با كليك روي اين كليد به صفحه‌اي مشابه تصوير زير مي‌رسيم.

 

در اين تصوير و تصوير پايين، تنها كافي است روي قسمت‌هاي مشخص‌شده كليك كنيد و مراحل را جلو ببريد. در صفحه‌ي اول توضيحاتي اجمالي در مورد اپل آي‌دي به شما داده مي‌شود و در صفحه‌ي بعد هم از شما توافق‌نامه‌اي مبني بر موافقت‌ شما در مورد مفاد امنيتي و همچنين مواردي كه با ساختن اپل آيدي به دست مي‌آوريد يا از دست مي‌دهيد، از شما پرسيده مي‌شود كه بايد با آن‌ها موافقت كنيد.

 

در اين قسمت، فيلد‌هاي زيادي وجود دارند كه بايد اطلاعات شخصي يا اطلاعاتي كه براي ساخت اپل آيدي لازم است را با دقت وارد كنيد. در اين مرحله با توجه به عدد نوشته‌شده روبروي هر فيلد، آن را براي شما توضيح مي‌دهيم.

 

۱. در اين قسمت بايد ايميل معتبري را وارد كنيد. معتبر نه به اين معني كه بايد از سمت گوگل يا ياهو باشد، بلكه‌ به اين معني كه بتوانيد به ايميل تاييديه كه از طرف اپل براي‌تان ارسال مي‌شود، پاسخ دهيد. همچنين اين ايميل، به‌عنوان نام كاربري اپل آيدي شما به كار مي‌رود و در جايي كه لازم‌اش داشته باشيد، بايد اين ايميل را وارد كنيد.

۲. در اين قسمت بايد رمز عبوري براي اپل آيدي خود انتخاب كنيد كه حداقل ۸ كاراكتر متشكل از اعداد، حروف بزرگ و كوچك باشد. همچنين نبايد در اين قسمت از Space استفاده كنيد و نبايد از سه كاراكتر پشت‌هم در يك رديف كي‌برد يا سه كاراكتر پشت‌هم كه در ايميل‌تان وجود دارد، استفاده كنيد.

۳. تكرار رمز عبوري كه در قسمت دوم وارد كرده‌ايد.

۴. در اين قسمت مي‌توانيد از سوالات پيش‌فرض، يك مورد را انتخاب كنيد تا در قسمت ۷ به آن پاسخ دهيد. اين سه سوال براي امنيت بيشتر اپل آيدي شما پرسيده مي‌شوند، سعي كنيد پاسخ‌هايي كه به آن‌ها مي‌دهيد، خاطرتان بماند. اگر رمز عبورتان را فراموش كنيد، حتما به اين سوالات براي بازيابي رمز عبور، احتياج خواهيد داشت.

۵. در اين قسمت مي‌توانيد از سوالات پيش‌فرض، يك مورد را انتخاب كنيد تا در قسمت ۸ به آن پاسخ دهيد.

۶. در اين قسمت مي‌توانيد از سوالات پيش‌فرض، يك مورد را انتخاب كنيد تا در قسمت ۹ به آن پاسخ دهيد.

۷. پاسخ سوال امنيتي را كه در قسمت ۴ از خود پرسيده‌ايد، در اين فيلد وارد كنيد.

۸. پاسخ سوال امنيتي را كه در قسمت ۵ از خود پرسيده‌ايد، در اين فيلد وارد كنيد.

۹. پاسخ سوال امنيتي را كه در قسمت ۶ از خود پرسيده‌ايد، در اين فيلد وارد كنيد.

۱۰. در اين قسمت بايد يك ايميل براي موارد اضطراري كه احتمالا با اپل آيدي يا رمز عبورش به مشكل بر‌خورديد، وارد كنيد. واردكردن اين ايميل اختياري است و مي‌توانيد از چنين ايميلي استفاده نكنيد.

۱۱. تاريخ تولدتان را به‌صورت ميلادي در اين قسمت وارد كنيد. براي تبديل تاريخ از شمسي به ميلادي مي‌توانيد از اين لينك كمك بگيريد.

۱۲. اگر مايل هستيد از زمان عرضه‌ي موزيك، برنامه يا فيلم‌هاي خاص مطلع شويد، حتما اين تيك را بزنيد. اين اطلاع‌رساني‌ها در قالب ايميل براي شما ارسال مي‌شوند. در غير اين صورت، تيك را برداريد.

۱۳. اگر مايل هستيد از زمان عرضه‌ي محصولات و خدمات جديد مطلع شويد؛ حتما اين تيك را بزنيد. اين اطلاع‌رساني‌ها در قالب ايميل براي شما ارسال مي‌شوند. در غير اين صورت تيك را برداريد.

۱۴. در انتها با زدن كليد «ادامه» (Continue) به صفحه‌اي شبيه زير خواهيد رسيد.

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اپل آيدي

در اين قسمت قبل از هر چيز به تغيير آي‌پي نياز داريد؛ قبل از تغيير آي‌پي اقدام به تكميل اين صفحه نكنيد. براي تغيير آي‌پي مي‌توانيد از برنامه‌هاي معمول استفاده كنيد. در صورت امكان آي‌پي‌تان را به آي‌پي امريكا تغيير دهيد.

بعد از تغيير آي‌پي به ترتيب زير اقدام به تكميل اين صفحه كنيد.

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اپل آيدي

۱. اين قسمت را حتما روي None قرار دهيد.

۲. در اين قسمت و قسمت‌هاي ۳ و ۴ بايد اطلاعات شخصي خود را وارد كنيد. در قسمت ۲، بايد پيشوند نام‌تان را مثل خانم، آقا و غيره انتخاب كنيد.

۳. نام خود را در اين قسمت وارد كنيد.

۴. نام خانوادگي خود را در اين قسمت وارد كنيد.

۵. از اين قسمت به بعد را بايد و حتما طبق تصوير زير تكميل كنيد. توجه و دقت زيادي در اين قسمت به خرج دهيد. هر سه ستون از مشخصات آدرس آزموده شده‌اند و قابل‌استفاده هستند و بايد آن‌ها را دقيقا مطابق با نمونه وارد كنيد تا با پيغام خطا مواجه نشويد. در اين قسمت از اطلاعات بخش Address1 استفاده كنيد.

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اپل آيدي

۶. در اين قسمت از اطلاعات Address 2 استفاده كنيد.

۷. اين قسمت را با اطلاعات بخش City تكميل كنيد.

۸. در اين قسمت از اطلاعات بخش State استفاده كنيد.

۹. اين قسمت را با اطلاعات بخش Zip Code تكميل كنيد.

۱۰. در اين قسمت از شماره‌ تلفن و قسمت داخل پرانتز، استفاده كنيد.

۱۱. در اين قسمت باقي شماره تلفن را وارد كنيد.

۱۲. براي ادامه روي كليد «ساخت اپل آيدي» (Create Apple ID) كليك كنيد.

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اپل آيدي

مراحل ساخت اپل آيدي به پايان رسيد، تاييديه اين اتفاق هم ايميلي است كه جهت فعال‌سازي آيدي‌تان براي شما ارسال‌شده است.

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اپل آيدي

۱. حالا مي‌توانيد به ايميل خود وارد شويد و ايميلي كه از جانب اپل جهت فعال‌سازي ارسال‌شده، را باز كنيد.

۲. در ايميل فعال‌سازي عبارت Verify Now را پيدا كنيد و روي آن كليك كنيد.

۳. اين لينك شما را به سمت سايت اپل هدايت مي‌كند، در اين قسمت با استفاده از اپل آيدي (ايميلي كه براي ساخت اپل آيدي از آن استفاده كرديد) و رمز عبورتان، به حساب كاربري‌تان وارد شويد.

۴. به‌اين‌ترتيب، آيدي شما تاييد و فعال مي‌شود.

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اپل آيدي

حالا با ورود دوباره به آيتيونز و همان صفحه‌ي دانلود برنامه‌ي اينستاگرام مي‌توانيد با استفاده از ايميل و رمز عبور اپل آيدي‌تان آن را دانلود كنيد.

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اپل آيدي

دقت داشته باشيد كه اطلاعات وارد شده در آيتيونز، ثبت مي‌شوند و مي‌توانيد آن‌ها را در بالاي آيتيونز ببينيد. حالا اينستاگرام هم در حال دانلود شدن است.


برچسب: ، تعريف اپل ايدي، خريد آنلاين گيفت كارت، خريد گيفت اپل، ساخت اپل آيدي، فروش تخصصي اپل ايدي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۴۰:۲۰ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :